Train TV tilbyder nu effektive lead-generering kampagner på digitalskærmene i S-togene.

Via små online spil har I mulighed for at komme i kontakt med og engagere potentielle kunder – og spilkampagner konverterer langt højere grad end normale konkurrencer.

Spillet bliver versioneret til at være jeres eget univers og design. I får mulighed for at opsamle data på deltagerne og lære de potentielle kunder at kende.
I kan fokusere på udelukkende at opsamle leads, eller I kan vælge at kombinere leadopsamlingen med almindelig branding-kampagne.

Brug Train TV som lead-generator

Train TV har en lille overvægt af unge og spillystne seere, hvorfor Train TVs skærme er oplagt som medie til at opsamle deltagere og leads, når seerne alligevel sidder med deres mobil fremme ude i S-togene.

Lead-spil

44% af seerne på én uge er under 30 år. 51% svarende til 297.000 af seerne spiller online-spil, 39% deltager i sms-konkurrencer, og 68% deltager i konkurrencer på internettet.
(Kilde: Index Danmark/Gallup 1H 2018)

Vi ved desuden fra vores posttest af kampagner, at ca. 22% gerne vil handle på baggrund af kampagner på Train TVs skærme.

Train TV samarbejder med firmaet Scratcher, som udbyder og udvikler gamification platformene og spillene for os. Deres erfaring er, at denne form for kommunikation kan drive en konverteringsrate på 35-50% på en kampagne.

Eksempler
Se et eksempel på, hvordan et video SMS-spot kunne se ud her, og på det nedenstående billede kan du se, hvordan designet af et skrabespil kunne se ud.

Leads

Én overskuelig samlet kampagne-pakke

Train TV tilbyder en samlet pakke bestående af:

  • Udvikling af spil*
  • 2 ugers medietid (20 sek.) på alle digitaleskærme i S-togene
  • Spotproduktion*
  • SMS-setup
  • Dataindsamling på op til 5.000 deltagere/leads*
  • Spillet kan samtidig bruges på egne digitale platforme i op til 4 uger

Kontakt os for at høre mere om pris og de forskellige muligheder.
Kender du ikke Train TV i forvejen, kan du se en kort intro-video og læse om mediet her.

Typer af spil, som Scratcher udbyder:

Lead-spiltyper

* Spil af typen lykkehjul, skrabespil og enarmet spilmaskine er inkl. i prisen. Ønskes Quiz eller Julekalender koster det ekstra. Inkl. simpel spot-produktion efter prædefineret skabelon. Ved over 5.000 deltagere tillægges ekstra udgift på 10 øre pr. deltager udover de 5.000.

Fandt du dette indlæg interessant – følg vores virksomhedsside på LinkedIn, så bliver du automatisk holdt opdateret om vores indhold i fremtiden.