Efter knap ti år har DSB valgt at slukke for skærmene i S-togene ved årsskiftet.

Train TV fortsætter som normalt året ud og har stadig åbent for salg af reklame-plads resten af oktober, november og december – så længe vi har plads i playlisten.

Skærmene i S-togene har vist de S-togsrejsende nyheder, reklamer og trafikinformationer i knap 10 år, og DSB har valgt at prioritere andre medieplatforme til kommunikation med passagererne fremover.

”Skærmene kræver en bekostelig opgradering, derfor har vi analyseret behovet i forhold til den investering, der skal til for at føre skærmene op til en 2019 udgave,” siger underdirektør i DSB, Aske Wieth-Knudsen.

Frem til årsskiftet vil skærmene fortsat vise nyheder, annoncer og trafikinformation, herefter vil DSB slukke for skærmene.

Har du lyst til at benytte den sidste chance for at bruge skærmene i S-toget som talerør overfor de mange daglige passagerer – f.eks. op til Black Friday, Jul eller Nytår, så tag fat i os.

Du finder Train TVs nyeste seertal, som blev offentliggjort af Kantar Gallup d. 1. september, her.

Og du kan finde vores kontaktoplysninger her.

Train TV lukker