Priser

Train TV tilbyder forskellige løsninger for annoncering på de digitale skærme i S-toget

Hvad koster Train TV?

Den endelig pris afhænger af, hvad den endelige aftale bliver, men her beskriver vi lidt parametre for, hvordan en pris regnes ud.

Prisen afhænger bl.a.:

  • Reklamespottets længde
  • Antal spots
  • Hvor spottet skal vises (kun nogle linjer eller hele S-togsnetværket)
  • Hvornår spottet skal vises (hele døgnet eller kun udvalgte tidsrum)
  • Hvor lang en periode, spottet skal vises
  • Frekvens (Standard: 1 gang hver 20. minut, Boost: 2 gange, Superboost: 3 gange)

Prisen skal således udregnes ud fra dine ønsker, men priserne starter fra ca. 15.000 kr. Tag gerne fat i os for et konkret tilbudkontakt os her >

Materiale

Annonce-materialet er typisk et video-spot på 10-45 sekunder, eller et stillbillede.

Har du brug for hjælp til produktion af materiale, hjælper vi gerne. Find også link til vores produktions-partner her, hvor du kan se prisniveauer og eksempler på spots, som de har lavet.

Eventkalender i stedet for annoncering

Vores billigste produkt, hvis man ikke har så stor et marketingsbudget, er vores event-kalender. Her leverer man et billede og en tekst, og så stiller vi det op til en annonce efter en fast skabelon.

Eventkalenderen er en unik måde at nå ud med dine events til en bred målgruppe igennem et produkt, som har en høj opmærksomhedsværdi.

Feed-løsning – automatisk opdatering af indhold

Det er muligt at sætte et feed op, hvor vi løbende fanger dine opdaterede data og dermed automatisk opdaterer indholdet, som bliver vist ude på skærmene i S-togene. Læs mere om Feed-løsningen her.

SMS-set up

Vi kan tilbyde at sætte SMS keywords op i forbindelse med kampagner. SMS set-up er som udgangspunkt inkluderet i kampagne-prisen. Læs mere her.

Lead-spil

Det er muligt at få udviklet en lille spil til opsamling af leads i forbindelse med din kampagne. Spillet er som udgangspunkt inkluderet i din kampagne-pris. Se eksempler og læs mere om lead-spil her.

Post-test

Det er muligt at tilkøbe en post-test evaluering af din kampagne, hvor vi bruger et YouGov panel for finde ud af, hvad seerne synes om de reklamer, de har set i S-togene. En post-test koster 7.500 kr. ekskl. moms. Læs mere om, hvad post-testen indeholder her.

Kontakt os

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, eller vil du vide mere om mulighederne for at reklamere på info-skærmene i S-togene, er du meget velkommen til at kontakte os.

Find en medarbejder her >

Spørgsmål til priser?

Har du spørgsmål til, hvad det koster at reklamere på info-skærmene i S-togene, så kontakt Train TVs salgschef på jacie@traintv.dk eller tlf. 71 96 96 29, eller find en medarbejder her >.