Reklame i S-tog mors dag

Søndag d. 14. maj er det mors dag, og vi tror, at Train TVs seere vil blive glade for en kærlig reminder.

Vil du hjælpe S-togspassagererne med at huske at give mor et telefonopkald, en buket eller giv inspiration til den perfekte gave? Så kontakt os og hør, hvor nemt du kan få dit budskab på skærmene.

Vi synes, at mor har fortjent det!

 

 

Vidste du at… Train TV hver uge har over en halv million unikke seere, som vil være modtagelige for netop dit budskab under deres rejse. På to uger eksponeres mere end hver tredje person i Region Hovedstaden, og næsten halvdelen af vores seere er unge mennesker imellem 12 og 29 år, som garanteret har brug for at blive husket på mors dag, så de ikke glemmer at sende mor en hilsen eller købe en buket eller gave til hende.

Hele 64% af vore seere er tilmeldt “Nej tak til reklamer og gratis aviser” og bliver derfor ikke eksponeret for reklamer fra de kilder i hjemmet. Derfor kan det være en god ide at fange dem på vej til/fra hjemmet – for eksempel i S-toget, hvor de ofte også er på vej til/fra en købssituation, hvor de kan nå at blive inspireret til at købe dit produkt.

Læs flere tal og informationer om seer-målgruppen i vores seerprofil.