Annoncepladsen med seertal på niveau med populære TV-stationer

Vidste du, at Train TV kan tilbyde annoncering med seervolumen på højde med TV-annoncering – men til en helt anden pris?

På én uge når du som annoncør 583.000 unikke seere!

På én dag har TV-skærmene i S-togene 234.000 unikke seere, hvilket var på niveau med TV 2 ZULUs eller TV 2 FRIs daglige seertal i 2017.

Train TV (tidl. Commute Media) og TV-skærmene i S-togene har siden 2011 været med i Index Danmark/Gallups målinger af eksponeringstal for outdoorreklamer. Mediet er således et veldokumenteret outdoormedie, hvor vi også kan se en flot udvikling i seertallet frem til 2016, hvorefter der sker et lille fald. Faldet passer meget godt med, at DSB i følge deres årsrapport også oplevede et fald i antal rejser med S-tog fra 2016 til 2017.

Train TV seertal 2011-2016

Sidste nye seertal hed 583.000 unikke seere på én uge (1H 2018).

Dækningen i Region Hovedstaden når mere end 1/3 af Region Hovedstadens beboere med blot to uges annoncering. Du når altså en ganske stor del af befolkningen med bare ét medie.S-tog seertal Region

56% svarende til 323.000 af de ugentlige seere modtager ikke reklamer, så skærmene er også et godt sted at eksponere dit budskab, når du ikke kan få adgang til deres postkasse. Seerne bruger gerne flere penge på luksusprodukter, ny teknologi, design og kvalitetsprodukter end den gennemsnitlige befolkning. De går også mere i teatret, biografen og til koncerter og rejser mere. Alt dette betyder, at det er en interessant og købestærk målgruppe, vi kan tilbyde.

Læs meget mere om Train TVs seere i vores seerprofil, og kontakt os endelig, hvis du vil vide mere eller har spørgsmål.

Udover tal fra Index Danmark/Gallup tilbyder vi posttest af kampagner i samarbejde med YouGov. En posttest kan sige noget om kampagnens effekt og fx kan bruges i forbindelse med at kigge på en kampagnes ROI. Læs mere om posttest her.