Sommeren er endelig kommet, og inden længe kan vi tælle ned til, at VM i fodbold 2018 sparkes i gang torsdag den 14. juni.

I den forbindelse gir’ Train TV bolden op for muligheden for at reklamere på de digitale skærme i S-togene under VM-slutrunden – til en helt særlig VM-pris.

Reklame-fodbold-VM-Stog

Hvad kan Train TV i forhold til VM i fodbold?

Train TV har rigtig godt fat i de fodboldinteresserede. Faktisk er både andelen, som følger med i, læser om, ser fodbold på TV, går til fodboldkampe og selv dyrker fodbold højere blandt Train Tvs seere på én uge, end hvis man kigger på befolkningen generelt. (Tal fra Index Danmark / Gallup HH2017.)

På én uge følger 114.000 af seerne svarende til 20,3% med i fodbold (mod 18,9% i befolkningen generelt).
166.000 svarende til 29,6% er interesseret i at se fodbold på TV (mod 27,8% i befolkningen generelt).
Og 68.000 svarende til 12,1% er interesseret i at læse om det i blade/aviser (mod 10,3% i befolkningen generelt).

Som man kan se på nedenstående graf er andelen, som tipper og oddser, også større blandt seerne.
4% af seerne imod 2,3% i befolkningen generelt spiller odds minimum ugentligt.
Og 2,5% af seerne mod 1,8% af befolkningen tipper minimum ugentligt.
Det svarer til, at 23.000 af seerne på én uge spiller odds og 14.000 tipper minimum ugentligt.

Fodbold-VM-Stog-Gallup

Har du interesse i denne attraktive målgruppe, og har du noget, du gerne vil reklamere for op til VM, så benyt dig af vores specielle VM-tilbud. VM-tilbuddet gælder for kampagner i VM-perioden fra 14. juni til 15. juli 2018.

Kontakt os, hvis du vil høre mere om en speciel VM-pris for din kampagne, eller hvis du vil vide noget andet specifikt om Train TVs seere i forhold til din ønskede målgruppe. Vi kan give dig skræddersyede Gallup-tal på mange interessante parametre.

Find vores kontaktoplysninger her