Feeds – den smarte og fleksible kampagne

Feeds er en løsning, hvor det indhold, som bliver vist på skærmene, bliver opdateret hurtigt eller løbende. Det vil sige, når du har brug for et budskabsskifte, så kan du selv styre det med en feed-løsning. Her har I selv mulighed for at lave eller rette i indholdet, som så kort efter vil være ude på skærmene i S-togene. Det kan f.eks. være en god løsning til at få vist aktuelle tilbud, nyheder, last minute rejser, events eller jobopslag osv.

Modsat en statisk reklame har du mulighed for at kommunikere budskaber på en nem og fleksibel måde. Det nærmer sig en form for live-kommunikation, men det vil dog ikke være fuldstændig real-time, da der skal påregnes et delay. Årsagen hertil er, at data skal nå ud til hvert enkelt togsæt – uanset hvor det befinder sig i S-togsnetværket.

Et feed, eller et “automatisk spot”, består af en introduktion, en eller flere sider med variabelt indhold, der kan udskiftes løbende, og en afmelding. Da det automatiske spot er baseret på en skabelon, er det nemt og hurtig at opdatere indholdet, og opdateringen kan ske på 2 måder – via RSS/egen hjemmeside eller via en editor.

Redigering via egen hjemmeside

Det automatiske spots kan sættes op, så det henter tekster og billeder direkte fra din hjemmeside. Så når du har postet et ny tilbud, så vil det dukke op på skærmene i S-togene – helt automatisk.

Redigering via editor

Spottet kan alternativt redigeres via den intuitive editor. Her kan billeder beskæres og tekster redigeres. Og når det er klar, kan det publiceres direkte på skærmene i S-togene – nemt og enkelt.

Fordele ved et feed / automatisk spot

Hurtig publicering: Dine tilbud kommer ud til dine kunder på kortest mulig tid.

Bedre Branding: Skabeloner sikrer, at jeres grafiske identitet altid overholdes.

Lave omkostninger: Traditionelle videospots skal laves fra gang til gang og involverer ofte eksterne partnere. Automatiske spots kan genbruges i det uendelige uden yderligere omkostninger.

Eksempel på feed: Kino.dk, premiereaktuel film

Eksempel på feed: DR Nyheder, aktuel vejrudsigt

Case-eksempel NGO-organisationen Verdens Bedste Nyheder

VBN har til formål at formidle alle de gode historier om fremskridt rundt om i verden – historier som sjældent kommer frem i lyset via de traditionelle nyhedsmedier. De bruger feed-løsningen og fortæller deres historier via skærmene i S-togene – hør hvordan i case-videoen.

Læs evt. hele casen her >