Fleksibel annoncering og segmentering

Som annoncør på Train TV har du mange muligheder for at tilrettelægge dine budskaber, så de bliver målrettet og optimeret til netop den målgruppe, du ønsker at komme i kontakt med.

Du kan vælge/fravælge geografiske områder/strækninger (prædefinerede zoner eller et område, du selv definerer) og tidsrum (dayparts).

Det er altså muligt at vise forskelligt indhold på forskellige tidspunkter på dagen, eller at vise forskelligt indhold på forskellige strækninger og/eller områder i S-togsnetværket. På den måde er det muligt at målrette budskaber efter både tid og sted.

Tidsstyret visning

Playlisten, som afspilles på Train TV, er inddelt i 9 dayparts (fast definerede tidsrum), hvor du kan starte/stoppe afspilningen af en kampagne – du kan altså vælge/fravælge tidsrum (dayparts), hvor din kampagne skal vises.

Vil du læse mere om, hvordan forskellige annoncører har brugt muligheden for tidsstyret annoncering, kan du se nogle eksempler her >

Geografisk styret annoncering

Vil du målrette dit indhold efter geografi, så læs mere om geosegmenteret annoncering her >

Dayparts

Tidlig nat 2: kl. 00:00 – 02:59
Sen nat: kl. 03:00 – 04:59
Tidlig morgen: kl. 05:00 – 06:59
Rush Hour 1: kl. 07:00 – 08:59
Formiddag: kl. 09:00 – 11:59
Eftermiddag: kl. 12:00 – 14:59
Rush Hour 2: kl. 15:00 – 17:59
Aften: kl. 18:00 – 21:59
Tidlig nat 1: kl. 22:00 – 23:59