Case – Awareness: Verdens Bedste Nyheder

Verdens Bedste Nyheder har til formål at formidle alle de gode historier om fremskridt rundt om i verden. Historier som sjældent kommer frem i lyset via de traditionelle nyhedsmedier. Derfor er de rigtig glade for at bruge Train TV som medie. Her formidles nyhedshistorierne nemlig både til et stort og bredt publikum. Og til at skabe kendskab til Verdens Bedste Nyheder.

De bruger feed-løsningen til at fortælle og skifte deres historier via TV-skærmene i S-togene. Læs videre, hvad feed-løsningen er, eller hør hvordan i case-videoen.

Løsning

Verdens Bedste Nyheder kommunikerer deres historier på TV-skærmene i S-togene via en feed-løsning. Her kan de selv producere billede og tekst, som så kort efter vil være ude på TV-skærmene. Løsningen er god, hvis I ønsker at opdatere/ændre indhold hurtigt eller løbende, uden at det kræver ret meget andet end et enkelt tryk på en knap.

Modsat en statisk reklame, har man ved hjælp af feed-løsningen mulighed for at kommunikere budskaber på en fleksibel måde, der nærmer sig en form for live-kommunikation. Dog uden at kunne være real-time, da der skal påregnes et delay. Dette skyldes, at data skal nå ud til hvert enkelt togsæt, hvor end det befinder sig i S-togsnetværket.

Resultat

Årlige målinger hos Verdens Bedste Nyheder viser, at hos hver sjette, der har kendskab til Verdens Bedste Nyheder, stammer kendskabet fra TV-skærmene i S-togene.

Verdens Bedste Nyheder
Verdens Bedste Nyheder