Case - Awareness: KAB - Københavns Almindelige Boligselskab

Formål og løsning

KAB (Københavns Almindelige Boligselskab) er med ca. 50.000 lejemål i hovedstadsregionen Danmarks største administrationsorganisation. De bygger, udlejer og administrerer almene og kommunale boliger, og leverer ydelser indenfor bl.a. energidrift og byggerådgivning.

KAB havde et ønske om at tiltrække flere besøgende til deres åbent hus-arrangementer rundt om i regionen, heriblandt afdelingerne i Farum (Farum Midtpunkt) og Høje Taastrup (Egeskovvænge). De valgte i den forbindelse at benytte de digitale skærme i S-togene som medie til at udbrede invitationerne.

KAB kørte et spot til hver af de to åbent hus-arrangementer. Det første spot for Farum Midtpunkt blev vist i fire uger i august-september 2018 med boost frekvens, som giver 2 eksponeringer minimum hver 20. minut i stedet for 1. Det andet spot for Egeskovvænge blev vist i to uger i september-oktober 2018 med almindelig frekvens.

Resultat

Begge åbent hus arrangementer gik rigtig godt med mange besøgende, og KAB fik både udlejet og skrevet nye beboere op på venteliste.

Vi fik super meget positiv feedback på vores kampagner for begge boligafdelinger – og rigtig mange besøgende til de to åbent hus-arrangementer. 🙂 Dea Maria Petersen

Proceskonsulent, KAB

Video-spot for Åbent Hus i Farum Midtpunkt

Video-spot for Åbent Hus i Egeskovvænge