Case – Awareness: Børneulykkesfonden

Formålet med Børneulykkesfondens Årets Refleksdag kampagne er at ramme en bred målgruppe, der bevæger sig i trafikken og informere dem om relevansen af brugen af reflekser.

Løsning

Vi vil meget gerne i kontakt med målgruppen, der bevæger sig i trafikken. Derfor er Train TV perfekt, da vi ved, at alle har været ude i trafikken. Enten på cykel, i bil eller gående før/efter togturen. I toget kan man ikke meget andet end at sætte sig ned og kigge op på skærmene uden at blive forstyrret. ”Vi rammer målgruppen i rolige og relevante omgivelser.”

Resultat

+400.000 Kendskabet omkring Børneulykkesfonden Årets Refleksdag er steget fra 1.4 millioner i 2014 til 1.8 millioner i 2015.

Børneulykkesfonden

Se Børneulykkesfondens kampagnespot

”Train TV sørger for, at vi rammer en bred og relevant målgruppe, der alle har været i trafikken før de bliver mødt af vores budskab på TV-skærmene. Derfor er Train TV valgt som medie til Børneulykkesfondens Årets Refleksdag kampagne. Vi har benyttet os af TV-skærmene i flere år nu og agter også at være på TV-skærmene i S-togene igen i år.”

Henriette Madsen

Generalsekretær , Børneulykkesfonden